Standy reklamowe do promocji książek

O tym, że nie powinniśmy oceniać książki po okładce wiemy wszyscy. Nie zaprzeczysz jednak, że odpowiednia prezentacja produktu ma duży wpływ na to, czy klient się nim zainteresuje, czy nie. Do pomysłowego wyeksponowania nowości wydawniczych służy display książkowy. Czym jest i gdzie znajdzie swoje zastosowanie? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.

Co to jest display książkowy?

Display książkowy jest jednym z rodzajów standów półkowych POS, który przeznaczony jest do efektownej promocji książek. Tworzone są z ekologicznego kartonu, który cechuje się wyjątkową trwałością i stabilnością konstrukcji nawet przy sporym obciążeniu. To ważne nie tylko dla efektywności działań promocyjnych, ale także dla bezpieczeństwa klientów punktu sprzedaży.

Rodzaje display’ów książkowych

Display’e książkowe występują w dwóch podstawowych rodzajach:

  • Display książkowy prosty,
  • Display książkowy.

Różnią się one między sobą przede wszystkim ilością półek, która może być odpowiednio personalizować zgodnie z oczekiwaniami i potrzebami danego klienta. Display’e książkowe różnią się od siebie także rozmiarem, co znacząco rozszerza możliwości ich zastosowania zarówno na niewielkich wydarzeniach, jak i wielkich imprezach.

Gdzie stosuje się display książkowy?

Najpopularniejszym i najbardziej oczywistym miejscem, w którym możemy spotkać display książkowy jest supermarket. Każdy z nas niejednokrotnie widział tekturowe ekspozytory z nowościami książkowymi. Możemy je spotkać oczywiście także w księgarniach, antykwariatach i wszędzie tam, gdzie sprzedawane są jakiekolwiek książki. Display książkowy sprawdzi się również jako materiał reklamowy podczas targów książkowych czy na wieczorkach wydawniczych, spotkaniach z autorami itp. Dzięki temu, że stosowana do ich produkcji tektura jest gruba i wytrzymała, ekspozytory nadają się do stosowania nawet na zewnątrz, podczas różnego rodzaju imprez.

Display książkowy, a reklama

Display książkowy może być potraktowany jako bardzo skuteczna i wymowna forma reklamy. Dzięki temu, że można nadrukować na nim dowolne logo, slogan, hasło reklamowe czy po prostu nazwę firmy, potencjalny klient z pewnością łatwiej zauważy ekspozycję i zapamięta ją. To z kolei prowadzi prostą drogą do sukcesu. Efekt zwrócenia uwagi klienta na ekspozycję jest wykorzystywany na co dzień np. w supermarketach. Klient mimowolnie zapamiętuje to, co zobaczy – większość z nas to wzrokowcy – i nawet, jeśli nie zdecyduje się na zakup danego produktu teraz, jest duża szansa, że wróci po niego w przyszłości.

Podsumowanie

Display książkowy to tylko jeden z rodzajów standów reklamowych POS, które mają ogromne znaczenie dla promocji. Możliwości zastosowań takich standów jest niemal nieskończenie wiele i zawsze ogranicza nas jedynie wyobraźnia. Każdy projekt przygotowywany jest indywidualnie, zgodnie z oczekiwaniami klienta, co pozwala na spełnienie nawet najbardziej wygórowanych wymagań. Szybki czas realizacji i bardzo łatwy montaż również przemawiają za wypróbowaniem tej prostej, a tak skutecznej formy reklamy i promocji swoich produktów. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat standów reklamowych POS, zajrzyj na tą stronę: https://grupaluxpol.pl/standy-reklamowe-pos/.

Dodaj komentarz