Czym jest co-packing?

Co-packing (copaking) jest usługą polegającą na pakowaniu, przepakowywaniu i wymianie opakowań. Z usługi copakingu coraz chętniej korzystają przedsiębiorcy, którym zależy na utrzymywaniu dobrych relacji z klientem. W branżach, w których liczy się estetyka i pierwsze wrażenie, usługi copakingu są bardzo pożądane. Co wchodzi w skład usługi copakingu i jakie są zalety korzystania z tego rozwiązania?

Co wchodzi w skład usług copakingu?

W zależności od profilu firmy w zakres usług dotyczących copakingu mogą wchodzić różne czynności. Firmą oferującą swoje usługi w zakresie pakowania, przepakowywania i przygotowywania zestawów produktów jest Customeritum z Warszawy (http://customeritum.pl/o-nas/meritum-wiedzy/co-packing ). W skład usługi copakingu oferowanej przez firmę wchodzi:

  • Pakowanie;
  • Przepakowywanie;
  • Konfekcjonowanie;
  • Przygotowywanie zestawów promocyjnych, próbek i innych;
  • Foliowanie;
  • A także inne nietypowe formy pakowania.

Zalety korzystania z usług firmy zewnętrznej

Zlecenie usługi copakingu firmie zewnętrznej ma wiele zalet. Przede wszystkim powierzamy nasze produkty profesjonalistom, którzy wiedzą jak ważne jest pierwsze wrażenie. Firmy zajmujące się copakingiem mają doświadczenie w estetycznym i co najważniejsze bezpiecznym pakowaniu i przepakowywaniu produktów. Ponadto dzięki temu, że oferują również przygotowanie i wysyłkę zestawów promocyjnych bezpośrednio do naszych klientów, zyskujemy w ich oczach na wartości.

Zlecenie usługi pakowania i przepakowywania towarów powala również zaoszczędzić czas i pieniądze związane z potrzebą przeszkolenia i zatrudnienia pracownika lub pracowników odpowiedzialnych tylko za tę część promocji. Dodatkowo oszczędzamy też miejsce, nie musimy wynajmować magazynów na nasze produkty, ponieważ te są przechowywane w magazynach firmy zewnętrznej.

Usługa co-packingu może być efektywnie wykorzystywana do promocji przedsiębiorcy. Najczęściej z tych usług korzystają firmy zajmujące się sprzedażą internetową. Obserwuje się również wzrost zainteresowania copakingiem agencji reklamowych i wszelakich firm usługowych. Agencje reklamowe chcąc przyciągnąć klientów decydują się na wysyłanie darmowych zestawów próbek lub  koszy podarunkowych. Taki zabieg ma przyciągnąć i utrzymać klienta. Estetycznie wykonana paczka może znacząco ułatwić to zadanie.

Czym kierować się przy wyborze firmy?

Przede wszystkim należy znaleźć rzetelną firmę, która może pochwalić się bogatym doświadczeniem. Warto zajrzeć do portfolio firmy i samemu ocenić jej dotychczasowe realizacje. Wybierając firmę nie możemy kierować się tylko i wyłącznie ceną usługi, gdyż nie warto oszczędzać na profesjonalnym wykonaniu usługi.

Usługa copakingu zyskuje na popularności. Warto zastanowić się czy w branży, w której działamy korzystanie z tych usług mogłoby sprawić, że zyskalibyśmy nowych klientów. Jeśli tak, to należy się rozejrzeć za doświadczoną firmą zajmującą się copakingiem.

 

 

Dodaj komentarz